Heat insole warmer S (36-38)
Sole warmer S - Shoe size 36-38 - 8 hours - 39-45°C - immediately ready for use - 100% natural - non-toxic and odourless - fits in every shoe - extra-thin

Size
FromUnit price / Pair
5 3.82 CHF *
10 3.71 CHF *
30 3.43 CHF *
3.90 CHF
incl. 8,1% VAT , plus Shipping (Paket)
available
Deliverydate: 25.04.2024 - 30.04.2024 int. shipments may differ
Pair
Description

Heat Insole Foot Warmer S - Shoe size 36 - 38

The new sole warmers from The Heat Company supply the entire sole with 100% natural warmth. The extra-thin insoles are suitable for shoes and boots. The application of the sole warmers is very easy - open the packaging; place the sole warmers with the textile side facing up into the shoes and enjoy up to 8 hours of pleasant warmth. These sole warmers are designed exclusively for the oxygen-reduced environment in shoes or boots. After use, the sole warmers can be disposed of with household waste.

Features

  • Shoe size 36 to 38
  • 100% natural ingredients
  • 8+ hours of warmth
  • Average temperature 39°C / max. 45°C
  • suitable for every shoe - extra thin!
  • activation by opening the package
  • air activated - instant heat within minutes

Specs

SizeS (Shoe size 36-38)
heat duration8 hours
temperatureAverage temperature 39°C / max. 45°C
constituentsIron, activated carbon, vermiculite, water, table salt
contains1 pair

Size chart

SizeSMLXL
EUR36-3839-4141.5-43.544-46
UK3-55.5-77.5-99.5-11.5

Scope of delivery

  • 1 pair Heat insole Foot warmer S (36-38)

Reviews (11)

4.5/5
(11)

5 Stars
9
3 Stars
1 Star

All reviews

Share your experiences with other customers!

Most helpful item review

Einfach geniales Produkt
5 from 5
1 from 1 person found this helpful.

Ich kann mir nicht mehr vorstellen ohne diese Sohlen aus dem Haus zu gehen. Entspricht genau dem was versprochen wird und übertrifft meine Erwartungen.

Marc O., 21.01.2019
Wärmesohle
5 from 5

Diese Wärmesohle hilft mir bei meiner Arbeit druch den Winter!

Markus T., 09.01.2019
Sohlenwärmer
5 from 5
1 from 1 person found this helpful.

Die Heat Sohlenwärmer haben mich sehr überzeugt, war 2 Tage in der Natur auf der Wildsau-Jagd, bei minus 5 Grad, und auch nach 8 Std. hatte ich wollig warme Füsse!

Christian J., 21.01.2019
Sehr gutes Produkt
5 from 5

Einfache Handhabung, hält die Füsse bis zu 8 Stunden warm. Absolut weiter zu empfehlen.

Gottfried R., 05.02.2019
super
5 from 5

diese sohlen kann ich wärmstens 😉 empfehlen, halten lange warm

Eva K., 09.02.2019
M.Müller
5 from 5

Super Preis Leistung schön warme Füsse.

Martin M., 11.12.2019
Einfach TOP!
5 from 5
1 from 1 person found this helpful.

Sehr gutes Produkt!
Habe die Sohlenwärmer vergangenen Samstag das erste Mal genutzt und bin begeistert. So macht nun nach dem Einkaufen auch der Kaffee im halboffenen Raucherbereich des Restaurants wieder Spass mit wohlig warmen Füssen.
Anschliessend zuhause noch einige Stunden in meinen Hausschuhen weiterverwendet.
Die Sohlenwärmer blieben wie versprochen gute 8 Stunden warm.
Einfach anzuwenden und erfüllen ihren Zweck hervorragend.

Reto S., 30.11.2020
Sohlenwärmer-Handwärmer
5 from 5

Ich habe die Sohlenwärmer und die Handwärmer. Sie sind im Winter meine stetigen Begleitung. Ich kann beide Produkte sehr empfehlen. Einfach toll beim fotografieren die Kälte zu geniessen und nicht mehr frieren zu müssen! Danke!

Prisca L., 10.02.2022
Giusi
5 from 5

sind leicht in den Schuh einzuführen, bleiben stabil, und haben ca. 8 Stunden lang schön warm gegeben.

Giuseppe G., 26.01.2024
Loading ...