Multi-tool Gerber Suspension

Robust, compact multitool with 12 tools - with Saf.T.Plus locking system - 10cm closed / 16.5cm total length - 272 grams - incl. nylon case


64.90 CHF
incl. 8,1% VAT , plus Shipping (Paket)
available
Deliverydate: 23.04.2024 - 26.04.2024 int. shipments may differ
pcs.
Description

Gerber Suspension Multi-Tool incl. nylon-case

The Gerber Suspension is inspired by the bridges of Portland, Oregon, the open design of these hinged pliers represents a stylistic breakthrough in multi-tools while still having the same ruggedness as any other Gerber multitool. Features Saf.T.Plus locking system.

Features of the Gerber Suspension

  • Patented Saf.T.Plus locking system
  • Skeleton handle design with titanium coating
  • 12 fully lockable tools

Features of Gerber Suspension Multitool

  1. needle nose pliers with spring support and
  2. wire cutter
  3. smooth blade
  4. serrated blade
  5. saw blade
  6. scissors
  7. Phillips screwdriver
  8. small and medium slotted screwdriver
  9. can opener
  10. bottle opener
  11. fastening eye

Specifications of Suspension Multitool

  • Material: stainless steel, titanium nitride
  • Total length: 16.5 cm
  • Length closed: 10.2 cm
  • Weight: 272 g
Reviews (2)

5/5
(2)

4 Stars
3 Stars
2 Stars
1 Star

Share your experiences with other customers!

Top Produkt - Top Shop
5 from 5

Das Messer hatte ich auf der gleichen Seite schon mal gekauft, und es bei einer Aktivität in der Wüste verloren. Das Messer half mir aber in der ganzen Welt über die Runden zu kommen. Für dieser Preis sicherlich eines der besten Multi-Tools. Der Shop ist sehr übersichtlich gestalten und Lieferung erfolgt ohne Probleme. Der Service ist 1A. Weiter so!

Joshua G., 11.07.2018 Verified purchase
Gutes Design zum fairen Preis
5 from 5

Ich brauche das Multitool häuptsächlich auf Wanderungen und im Haushalt für kleinere Arbeiten. Das Tool ist angenehm zu bedienen, was ich bei anderen Multitools nicht immer hatte.
Ich denke die verfügbaren Funktionen decken die meisten anfallenden Arbeiten ab. Da es sehr handlich ist, kann es gut in der mitgelieferten Tasche transportiert werden - auch am Gürtel.
Ich würde das Tool sofort wieder kaufen, daher Empfehlung.

Reto B., 28.10.2018 Verified purchase
Loading ...